onsdag 10 december 2008

Random Light Black Line

Eftersom jag hade köpt papperssnöre till två Random Lights var jag ju tvungen att ge mig på en version två på direkten efter den första. Kan väl tillägga att jag inte var så värst entusiastisk efter psykbrytet med den första.

För att inte upprepa bollen-sitter-fast-på-bollen misstaget var planen att köpa det sämsta tänkbara tapetklistret. Även denna gång gned jag in kletet med händerna och det funkade skitbra. Efter 36 timmar började jag släppa ut luft och bollen släppte lätt (någon liten sprättning behövdes) från gymbollen, men var ändå stadig och stabil. Bästa av allt - det var otroligt lite synliga klisterrester kvar på bollen att skrapa bort!

Inköpslista:
Platt papperssnöre från Panduro, ca 250-300 meter
Tapetklister (torrvara) 200 g, Ica Maxi
Gymboll 65 cm, Rusta
Nippelsats, Claes Ohlson
Lampupphängning (svart/vit), IKEA

Fotografier: Egna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fint, jag vill med också ha en sån fin... :)

Vita Lyckan sa...

Det är superenkelt, men lite tålamodskrävande. Men den svarta blev som sagt klar på några timmar. // K

Anonym sa...

nippelsatsen, vad har du den till?