måndag 8 juni 2009

Är det riktigt vettigt?

Nu har jag hittat den perfekta sänggaveln + sängskåpen för min inredningsstil. Det tog bara 4 år, men ändå… Inspirationen fick jag från en bloggare som har just en sån sängram. Sängramen heter Indo och säljs fortfarande på Mio, men det finns ett problem. Den är brun och jag vill ha den i vitt.

Nu finns det ju en väl beprövad lösning på problemet (se inspirationskällan), men frågan är vad sambon tycker om att köpa en ny sängmöbel för 7000 kr och sedan vitmåla den. Nä, troligen inte alls. Får se om Blocket kan vara lösningen på problemet.

Inspirationskälla/Foto: Vita Villa Vila

Foto: Mio produktbild

1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej där :)

Bara roligt om jag kan inspirera dig! Som sagt - kolla Blocket, jag vet att jag har sett sängskåpen där flertalet ggr!

Lycka till!

Kramar Jes ♥